måndag 15 november 2010

HEARTBUMP

vid tangenterna: Jessica kl. 13:00
Grannen ovanför håller på och borrar i väggen. Alltså!! Kör de inte sin tvättmaskin hela dagarna så stampar de runt med jättetunga kliv eller borrar, bankar och grejar. Så har det varit ända sedan vi flyttade hit. Sedan så stör jag mig fortfarande lite extra på dem, förstås, efter att hon went totally rabiat på vår vinkväll förra hösten och lät MIG få skit för alla fester som tjejen som bodde här innan hade haft, typ.

Anyways, varje gång de börjar borra igen så får jag hjärtstillestånd, typ. Eller sätter hjärtat i halsen och måste tvinfga ner det igen. Eftersom det är betongväggar i större delen av de här lägenheterna så måste man ju använda slagborr, vilket har en ganska brutal tendens att väcka en ur ens små funderingar.

Jag ska nog sminka mig snart, så att inte the göls tror att det är en kvarglömd halloween-dekoration som kommer och knackar på Elins dörr sedan.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos