måndag 22 november 2010

7 saker

vid tangenterna: Jessica kl. 22:10

1) Jag anser att concealern är det bästa som uppfunnits sedan hjulet. Typ.
2) ... och bronzern.
3) Jag har lite fobi för att dricka annat än lightläsk. För många år av kaloriräknande do that to you. Och om du själv är en "räknare" så förstår du nog varför. Varför rasa iväg med nästan 200 kalorier på en burk vanlig Coca Cola när en burk Light innehåller EN kalori? (dessutom är light godast!)
4) Mitt "hemliga trick" när jag bakar kladdkaka: En halv kopp jättestarkt snabbkaffe i smeten.
5) Jag är beroende av hårinpackningar.
6) Jag drömmer om ett hus där jag kan ha ett litet gym. Hahah. Just for miiiii.
7) Det har tagit tre timmar att skriva det här inlägget eftersom min fantasi är så fullständigt på is just nu att jag inte för mitt liv kunde komma på 7 saker på en gång.

Som vanligt tror jag inte jag kommer på 7 personer... Men jag tycker att Natha, Jenny, Maria och Mikaela kan roa sig med detta! :)

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos