fredag 12 november 2010

Fredag

vid tangenterna: Jessica kl. 23:54
Hej hej hallå,
den här dagen makade sig fram på samma sätt som den storhandlande pensionären framför dig i konsum-kön när du har bråttom till frissan/tåget/jobbet.
Dessutom har jag varit SÅ. TRÖTT. Tobbe kom hem vid halv två inatt och eftersom jag inte kan sova ordentligt utan honom så hade jag bara hunnit sova en halvtimma då, typ. Sedan kändes det som om vi sov i fem minuter innan hans alarm ringde. Unnngh.
Total tröttmössekoma stundtals under dagen, med andra ord. :)

Nu är jag dock så glad så, vi lyssnar på julmusik och min prins är hemma och inte borta. De små sakerna är de bästa. Ge mig en lussebulle före läggdags och kvällen hade varit fulländad. Haha.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos