måndag 29 november 2010

Tell me again...

vid tangenterna: Jessica kl. 15:15

Varför brydde jag mig om att sminka mig innan jag gick till jobbet? När jag väl kom fram (efter i runda slängar 50 "helvetes jävla f*ttapa" framvästa medan jag stretade framot utan att se ett skit mer än mina fötter och en jävla massa virvlande snö) så hade mascaran flyttat från ögonfransarna och ner på mina kinder medan puder och bronzer omformat sig till något flammigt som fick mig att se ut som ett 40-årigt gammalt fyllo, typ. Min största fråga nu är dock: Okej, jag tog mig hit... Men hur fan kommer jag hem?!
Sent from my BlackBerry® wireless device

1 kommentarer :

Anonym sa...

ja juste! det hade jag glömt att sofipropp gjorde, de va ju hur gulligt som helst när man kom te jobbe på morron å alla hängde där !!! :D

/natta

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos