måndag 8 november 2010

Hej tomten, jag vill ha ett nytt batteri till min laptop så jag slipper fixa med sladden hela tiden.

vid tangenterna: Jessica kl. 22:58
Ibland undrar jag om det är mitt jobb som får mig att vara så trött på människor eller om det är jobbet som lär mig hantera denna trytande ork.
Jag troooor... att det är det första alternativet.
Ikväll störde jag mig på i princip alla utom en man som hade en hundvalp (en dvärgschnauzer till och med) som jag pussades lite med. Valpen alltså.
Ungefär så.

Ääääsch. Jag har suddat text från det här inlägget 40 ggr nu. Jag är verbalt handikappad för stunden. Det enda jag lyckas plita ner låter som något ett efterblivet bokstavsmonster skulle kräkas upp.

Jag satte i min fetaste bling-sten till naveln idag. Jag har inte använt den så mycket tidigare på grund av att jag har tyckt att den varit lite för tung, så att det kändes obehagligt att ha den i. Men nu tycks naveln ha blivit härdad för jag har inte märkt av den på hela dagen. Well done, navel.

Nu ska jag gosa med min babe. :)

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos