onsdag 3 november 2010

You´re the best thing that´s ever been mine

vid tangenterna: Jessica kl. 21:56


Klickade just hem Tay´s nya album "Speak now" plus Lindsay Lohans gamla "Speak" från cdon. Nu har jag gjort av med mer pengar än jag borde idag, men vad ska man med exempelvis mat till? Nä, det är roligare att lägga pengar på musik då.
Jag tyckte det var lite lustigt att båda albumens titlar uppmanar en att TALA.
Har jag något på hjärtat kanske? Undermedvetet liksom?

Och jag har sagt det förut; Jag älskar Taylors videos. De är alltid som små kortfilmer som följer texterna som i sin tur alltid är som små historier. Det är min grej. Som Britneys video till Lucky, som jag grät av lycka första gången jag såg - för att de hade gjort den precis så som jag hade spelat upp i mitt 14-åriga huvud när jag satt i mitt rum som då var tapetserat med bilder på N´sync och Westlife... (Ett år senare blev det handbollslandslaget aka "Bengan Boys" istället.)
Ehum.
Nu kom jag på avvägar (som vanligt).
Nu måste jag youtuba Britneys ass. Och andra videos man gråter av. Typ Enrique Iglesias "Hero"! WHAT A SNYFTARE, som Henrik Schyffert skulle uttryckt det. Finns det inte någon Anastacia-video med någon hund som dör? Eller något i den stilen...

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos