fredag 25 oktober 2013

In the name of TiVo! ♥

vid tangenterna: Jessica kl. 12:07
Julen kom tidigt till Höjdgatan i år. 
Och den anlände i form av en box och en kontroll med färgglad text på.
Detta är KÄRLEK. Jag tycker att comhem borde ge alla tv-älskare som har jobb som kräver att man arbetar kvällar och helger en alldeles egen TiVo. For the good cause, liksom.

Jag har givetvis döpt min efter mannen jag älskar mest i tv-serien jag älskar mest, så från och med nu kommer jag att längta hem till Jax så fort en jobbhelg är avslutad eller ett segt bokningspass är till ända på eftermiddagen. Men han kommer även att hjälpa mig att plugga i lugn och ro utan att tänka att t ex Hollywoodfruarna eller Simpsons börjar snart - för han spelar in det åt mig så att jag kan titta när jag har tid. Varje vecka, om jag så vill.
DESSUTOM har han lovat att spela in Scooby Doo till Lilly, så att hon alltid har några avsnitt att kolla på när hon kommer hit och hälsar på. Det gör vi tre tummar upp på tycker jag!

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos