söndag 27 oktober 2013

Och så den vanliga frågan:

vid tangenterna: Jessica kl. 22:49
Var tog helgen vägen?
Oh well. Den gick fort men den var härlig! Högskoleprovet var en nyttig erfarenhet och det är skönt att ha det gjort. Vi får se om jag gör det i vår igen, lutar nästan lite åt det. Nåväl, det återstår att se.

Jag hade totalt glömt bort att det var dags att ställa om klockan inatt, så det var ju en trevlig insikt att slås av när man verkligen behövde en sovmorgon.☺
När vi väl gick upp så var det helgfrukost som gällde. Kanske inte ser så märkvärdigt ut, men bara det faktum att man får ta hur lång tid man vill på att få i sig den gör den ju ännu godare.

breakfast, tea, toast, oatmeal


Eftermiddagen spenderade vi med familjen på Lisö där vi firade Jolene som blir 3 år på tisdag.♥ Lilla, lilla skrutt. Det är konstigt, hon känns ju verkligen som vår lilla bebis fortfarande. Men jag minns ju att Lilly kändes större när hon var tre, liksom. Svårt att förklara. Jag kan väl helt enkelt förstå lite hur det kan bli så att föräldrar behandlar sina yngsta som småbarn även när de är i 20-årsåldern? TILL VISS DEL kan jag förstå det åtminstone.
Älskar de där små skruttarna! :D

Ja hörrni, imorgon är det måndag igen. Med det sagt: God natt!

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos