måndag 21 oktober 2013

Den där lyckan...

vid tangenterna: Jessica kl. 21:28
... när du hittar en tröja som du trott att du slängt/lämnat bort och ångrat dig - på vinden! Icke slängd eller bortlämnad! 

Detta hände då mig för någon månad sedan, när jag röjde i vårt vindsförråd. I en av byrålådorna som varit helt blockerade av flyttlådor och kassar med böcker så låg den så fint hopvikt. Varför jag tyckt att det var ett bra ställe för en enda tröja någon gång för typ två år sedan kan man ju undra... men där var den i alla fall.
Känns som att ha fått en ny tröja, gratis. Hehe.
Anyways, då när jag hittade den så var det fortfarande för varmt för att den skulle komma till användning, så den fick ligga kvar där i lådan och vila lite till. Men idag var jag så frusen att det var dags för den att komma ner. Jäääh.

Och detta, mina damer och herrar, kan vara ett av de mest menlösa inläggen ni läser idag. Över och ut!

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos