onsdag 30 oktober 2013

Gaptooth ridge

vid tangenterna: Jessica kl. 16:35
Jag vet inte riktigt varför, men alltid när jag ska ta ett självporträtt med frontkameran på telefonen så får den mina framtänder att se enorma ut. Paus. Utropstecken.
Det är typ som om den har en inbyggd fisheye-effekt som enbart aktiveras när jag försöker smila upp mig och göra ett colgate-smile?
Ett av livets stora mysterium.

För övrigt så har s4:ans frontkamera lika många megapixlar (2 MP) som min första 3-telefon hade på huvudkameran. Haha! Och då (2006, fast jag skaffade den våren 2007) tyckte man att det var grymt liksom. Nu ba: "Wtf, vad är det för 1800-talsfoto? Grynigt som fan!"
 Min s4 har 12 MP. Och det säger jag bara för att jag vill ha ett skäl till att återigen yttra mig om hur mycket jag älskar denna underbara skapelse.

En annan sak jag verkligen gillar är min nya jacka från H&M. Det är den här och det var den jag försökte fånga lite på bild när jag tog bilden här bredvid och fascinerades över mina Snurre Sprätt-gaddar.
Den är så gosig och snygg!

Rubriken förresten. Jag får förvisso större tänder på bilden, men ingen glugg åtminstone. Gaptooth ridge är en region i Red dead redemption som bara poppade upp i mitt huvud på tal om tänder. Så nu vet ni det och behöver inte grubbla er sömnlösa inatt. Nu ska jag fortsätta programmera! Tjing!

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos