onsdag 2 oktober 2013

Princess

vid tangenterna: Jessica kl. 23:19
reebok, princess, sneaker
Sedärja. Till slut så har jag då ÄNTLIGEN fått tummen ur och ordnat så att jag har ett par Reebok princess i min ägo. Nu blev det ett par svarta eftersom jag tänker använda dem på jobbet (bland annat), men jag planerar att införskaffa ett par vita också - det är vita som jag har velat ha i flera år. Men för en gångs skull så fick hjärnan styra framför hjärtat vid ett shoppingtillfälle liksom.
Jag troooor att dessa kan vara en sådan där vattendelare: Antingen så älskar man dem eller så hatar man dem. Personligen tyckte jag att de var svinfula under många år, tills jag en dag i typ gymnasiet vaknade upp och insåg att de är så fula att de är fina. Sedan har jag ju haft mina ceriserosa high tops i x antal år och levt ett mycket lyckligt liv fyllt av imponerade utrop över dessa skönheter. Jag är familjär med fulsnyggheten alltså.

Personligen tycker jag att de här är att föredra om man jämför med en annan klassiker: Converse. Mina fötter mår tusen gånger bättre av dessa! Och ser dessutom nättare ut eftersom modellen är så smal.

Ja. That´s it. Det var allt jag ville visa er idag! Tack och hej leverpastej!

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos