lördag 5 oktober 2013

Koffeinfritt

vid tangenterna: Jessica kl. 22:43
YES! Exakt såhär rock'n roll är min lördagskväll! :D
Vi plöjde just fyra avsnitt SoA, de två sista resp. första av säsong 3 och 4. Gaaahhh.

Om vi ska prata te (och det gillar vi jag ju) så kan jag villigt erkänna att "Hot Cinnamon Sunset" fick mig hooked på Harney & Sons. Igår så kom "Paris" och detta, "Vanilla Comoro" med posten. Koffeinfritt är inte min grej alltså... Men eftersom jag är en hopplös tedrickare dygnet runt så tänkte jag att detta kan vara en bra lösning när jag vill ha en kopp lite senare på kvällen... som nu! (En lördagkväll, ja.)

Alltså. "Hot cinnamon sunset". Jag DOG! Om ni ser på den nedersta bilden så står det på burken att effekten av det är "Wow!" - och det är verkligen mitt i prick. Det var verkligen ett annorlunda och kul te. Så starkt av kanel och andra kryddor att det känns som om det brinner i munnen och samtidigt så sött i sig självt att jag inte behövde ha i någon honung eller socker alls. Good stuff.


0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos