onsdag 9 oktober 2013

And we´re gonna make a movie - a movie, and it´s gonna be a 3D - a 3D

vid tangenterna: Jessica kl. 12:17
Yo!
Jag har Miley´s "My darlin' " på hjärnan idag. Eller, hade det igår också. Har ni lyssnat på BANGERZ än? Såg att den fanns på Spotify nu! Här! Det är faktiskt ett album som grows on you. Första lyssningen så känner man typ "eeeehhhh... oookeeejjj?", men sedan kommer man på sig själv med att gå och nynna på låtarna. MEN om man hoppades att det skulle finnas flera "Wrecking ball" så kan jag upplysa er om att den står ut bland de andra låtarna och har ingenting gemensamt typ alls med resten av skivan - vilket är helt okej! Just sayin'. Men ge BANGERZ en chans för fasen! Det är en kul skiva!

Just nu äter jag gröt och finurlar på min programkod. Och oroar mig lite för Puff. Bara de två senaste dagarna så har han kliat och tvättat sig jättemycket precis där nacken går över till rygg, så han har som ett stort "hål" i pälsen där nu, vilket jag upptäckte igårkväll. Men huden därunder ser inte irriterad ut eller så, så jag vet inte vad det kan vara. NUSSE! Min bebis! Jag blir så himla nojig. 
Lizzie har fått sådär fram på bröstet typ två gånger, att man hittar en kal fläck helt plötsligt. Då tror jag att det kommer ifrån att Puff har fått tag i en tuss när de "leker"/slåss och sedan har hon putsat så mycket där att resten av pälsen nötts bort. Sedan växer det ju ut igen. Men det här är ett så konstigt ställe - mitt på ryggen verkligen, så att han liksom måste vrida sig som bara den för att nå. 
Vi har iaf sagt att om det fortsätter och blir konstigare så ringer vi veterinären för att åka och kolla. 
Okej, nu är gröten schlutt och jag ska get back to business. Tjing! ☺

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos