tisdag 5 juni 2012

Tisdag 120605 (Studentdag här i Nynäs)

vid tangenterna: Jessica kl. 18:38
Superseriös min på tre... 1, 2, 3 - klick.
Jag upptäckte  idag att det fungerar att blogga via mobilen igen, eller snarare via mail som jag skickar från mobilen... Som ni kanske har märkt. (Alla dagens tidigare inlägg har varit via telefonen.)
Jag har saknat det men liksom räknat bort det eller vad man ska säga, eftersom jag blev så irriterad och besviken när det inte funkade förut. Men nu tycks de publiceras som de ska - yaaaaay!

Soppan blev bra, jag hittade dock ingen fryst grönkål, vare sig hackad eller hel, på Coop i centrum så det fick bli broccoli istället. Jag blir så TRÖTT på den affären alltså, men jag skulle köpa studentpresent till trollet så jag var tvungen att ta mig ner i centrum och då fick det bli matshopping där. Körkortet börjar kännas jäkligt lockande nu alltså...
Dessutom har de ingen tapas-disk där, och det är ju från sådana man får de godaste marinerade soltorkade tomaterna (de i basilika är mina favoriter), så jag fick köpa dem på burk och så stekte jag på dem lite tillsammans med tofun för att de inte skulle vara så slemmiga. Hehe. Sedan ersatte jag mjölken med mandelmjölk och hade i nästan en halv förpackning frysta provencale-örter!:)
Tobbe sitter och glufsar i sig just nu (jag vill helst äta tidigare, så jag ska gå och göra honom sällis nu istället, som tröst för att jag redan ätit) och ger den godkänt!;)

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos