söndag 17 juni 2012

Hmmmm.

vid tangenterna: Jessica kl. 12:47
Åhh, jag vill blogga om något trevligt och festligt men jag har fan skavsår i huvudet just nu. Det går ungefär såhär: "När sommarfåglarna anländer så kommer sommarmobbaren fram också" Som en fucking äggätande ödla i fågelboet. Mhmm. Just så.
Samtidigt så vill jag inte - orkar inte- pallar inte - kräks jag på att bekymra mig över k******ar som förvandlas till översittare. Jag vet ju att de flesta bara kan skita i detta, men inte alla. Och det är dem jag blir förbannad för. De som blir ledsna och får ont i magen av att behöva vara i samma rum som någon som beter sig illa. Det är det som ger mig magvärk. Jag lovar mig själv att ta hand om dem och vet att vi är många som tänker likadant och det är vad jag försöker trösta mig med.

ARG blir jag. Beteendet ÄCKLAR mig. Att på något sätt stärka sin självkänsla genom att förminska andra. INGET ursäktar det.

Och det här kan självklart handla om vem fan som helst. Tack och hej nu ska jag göra en trevlig jävla kopp chaite.

1 kommentarer :

Lina sa...

Jag vet ju vem du syftar på, och jag är så förbannad att denna person fortfarande fåt hålla på utan att någon sätter ner foten, typ chefen borde göra det!!

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos