tisdag 5 juni 2012

Hahahaha. Ja jävlar.

vid tangenterna: Jessica kl. 22:55

- - -
Vi kollade på Sherlock Holmes - A game of shadows ikväll. Precis som den första var den grym - ärligt talat tror jag faktiskt att jag tyckte den här var snäppet bättre. Men å andra sidan var det i a f ett drygt år sedan vi såg den så minnet kan svika mig. ;) Oavsett: Jag älskar ju Robert Downey Jr. He´s my man.
Noomi var bra också! Mystisk och mörk som alltid.
Det var min djupgående analys av den rullen.
Kolla på honom bara. Han är ju så stilig att man får ont i ögonen av att se på honom för länge.

Nu ska jag gå och lägga mig! Toodles!♥

1 kommentarer :

Anonym sa...

Råkade se dig på Bloggportalen och tänkte...Dear Jessie, paint a picture of what its used to be... :)

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos