söndag 17 juni 2012

Sometimes I get nervous when I see an open door

vid tangenterna: Jessica kl. 22:46
Hmm. Jag behöver verkligen prata med Stefan (aka "min" tatuerare). Boka någon liten tid. Jag har diskuterat lite med honom på jobbet under våren (han jobbar ju även lägligt nog i hamnen) och jag har mest smågrejer jag vill fixa. En detalj på The Killers-citatet på vänsterarmen som stör mig, en pärla åt Jolene på fjädern på den högra (Lilly är på mig om det med jämna mellanrum), ifyllning av "Det löser sig" på foten (såg häromdagen att det behövdes - igen. Fötterna är mest ovärt att tatuera, om man ska se det som en livsinvestering. Just sayin´) oooooch en liten ny också. Jag har flera idéer men ska försöka bestämma mig för en.

Jag jobbar 09.00-21.30 imorgon - känns dock lite lyxigt att inte börja 07.00, vilket jag ju gjort varenda jobb-måndag den senaste tiden. "Sovmorgon". Höhöhö.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos