måndag 25 juni 2012

Bättre senare än inte alls

vid tangenterna: Jessica kl. 14:30

Jag brukar föredra att träna på morgonen, innan jag tar tag i resten av dagen - fast det är få saker som slår att ta ut sig riktigt ordentligt med ett pass på kvällen, för den delen. Men om jag gör det first thing efter frukosten så vet jag att jag har det gjort och att inget kan komma i vägen liksom. 
Idag blev det mitt på dagen - men å andra sidan har jag ju inte gjort ett skit innan, så vi kan väl säga att jag inleder dagen med det, ähum. Har sprungit och nu ska jag köra lite styrka och thigh glider, sedan blir det en shake, dusch och sedan en promenix till centrum... eller coop. Har inte bestämt mig riktigt än.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos