fredag 15 juni 2012

Lunch i värmen

vid tangenterna: Jessica kl. 13:44
Avnjuter min lunch på balkongen, bättrar på brännan lite och fick en svidande tunga nu när jag tuggat i mig ananasen. Gah. Då är väl iofs aloe vera-drycken ett ultimat komplement, för det är ju smörjande liksom. Haha.
Anyways! Det är fredag! Och ikväll blir det vinkväll! Med the usual suspects. Jag skulle önska att min wimmie skulme vara med också, men hon är och rekar universitet;( wäääh!
Jag har gått runt ringvägen, det tog lite längre tid än vanligt eftersom det blev några stopp på vägen. Jag mötte Simon som skulle möta Natha, jag mötte Johanna(!!!!!) som gled runt ringis ett varv i sin nyss inköpta bil och som stannade för att snacka lite... Och då kom Simon och Natha igen, hahaha:)
En bra dag so far, nu ska jag försöka ta mig ner till Systemet. Eller ja, det är inte så mycket att försöka med. Bara att ta cykeln och rulla nerför backen.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos