lördag 23 juni 2012

Ett litet midsommar-kollage. Ohyes.

vid tangenterna: Jessica kl. 23:50
Klicka för större!
Jag har just inga bilder från själva firandet, för min phoney var inkopplad i stereon hela kvällen. Vi var hos Snigel & Camilla, ett fint litet gäng bestående av dem vi firat midsommar med de senaste 4-5 åren, fast utan Sandra och Hannes - som vi ju har varit hos tidigare år. Det är knepigt nu när de bor på Malta bara...:)
Jag jobbade 12-17.30 idag och tänker inte påstå att jag var koffeinet i huvudvärkstabletten så att säga, men eftersom jag rökte mer vattenpipa än drack igår så var jag inte bakis utan mest bara jävligt trött. Det tycker jag dock är godtagbart när man gick upp 04.00 på morgonen och sedan bara hade en halvtimmas powernap i ryggen innan man gick på fest. Sådeså. ☺
Imorgon är jag ledig! Jättehärligt.

Förresten har jag så RÖVONT i kroppen efter att ha dansat i x antal timmar med Camilla igår. Hahahaha. Jag vet ingen annan som dansat lika lyriskt till Justin Bieber med mig.♥

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos