måndag 4 juni 2012

Suppe!

vid tangenterna: Jessica kl. 23:45
För en gångs skull försöker jag planera mat en dag i förväg. Jag tror jag ska göra den här soppan imorgon, fast med soja- eller mandelmjölk och utan vetemjölet. Jag har ett paket tofu hemma som jag kan lägga i någon rolig marinad imorgon bitti... Japp.
Bild från i fredags då vi hade "sommarlunch" med jobbet på Aya Beach Club. Jag åt mig typ mätt redan på salladsbuffén och brödet (det smakade som mammas nybakade bröd hemma), alltså detta. Herre-min-guuud vad galet gott det var. Sedan hade de dessutom quorn-filéer på lunchmenyn, härligt! Riktigt gott var det. 
Gah, vilken måne det är däruppe på himlen! Jag misstänkte att det var fullmåne eller närapå redan natten till idag, för jag sov kasst. Och på tal om det så ska jag gå och lägga mig nu. Gonatt!(:

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos