onsdag 9 maj 2012

More me´s!

vid tangenterna: Jessica kl. 23:07
Sov gott imorse, vaknade inte förrän alarmet ringde och snoozade några gånger innan jag vaknade till och låg och slöade en stund extra. Jag behövde det!:) Åt frukost på balkongen - med en extra tröja, tofflor och glasrutorna oöppnade - det var ju inte direkt någon strålande solmorgon som serverades. Likväl älskar jag att vara därute och planerar att spendera mycket tid där framöver! :D
Efter frukosten skyndade jag iväg för att hinna gymma och duscha innan jag skulle luncha med Sara vid 12.30. Jag blev bara några minuter sen - men jag mötte Sara på gatan utanför Konditoriet, så det var ingen fara på taket.

Jag måste bara få det sagt att jag är så glad över mina "nya" vänner som kommit in i mitt liv de senaste åren och tiden. Jag kan vara en knepig jävel att komma nära, jag kan vara en mästare på "lättare" bekantskaper (jag vill inte säga ytliga, för det är inte så jag känner) men det krävs något visst för att jag ska lyfta upp haspen och släppa in någon ordentligt. Det spelar egentligen ingen roll hur länge man har känt varann, med vissa människor bara klickar det liksom. Ibland blir jag förvånad när det händer, men alltid, alltid glad. Förstås! Människor som gör det tydligt att man hade ännu mer rum i hjärtat än vad man trodde kan inte vara av ondo.
Natha & Simon (som jag ju förvisso har känt nästan hela livet men verkligen lärt känna de senaste åren), Sara och Sofia (wimmie!): Läser ni det här så ska ni veta att ni lyser upp mina dagar och får mig att le när jag kommer att tänka på er! Ni e grymma. Haha. Tack för att ni tog er in.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos