måndag 28 maj 2012

Min sista dag som 25-åring.

vid tangenterna: Jessica kl. 22:04
Hej buddies!
Ledsen för bloggtystnaden, jag har varit helt slut idag. Började ju 07.00 och det är fortfarande ovant. Kompade en timma så att jag klev av mitt pass vid 12 istället för 13, vilket gjorde att jag ju kunde gymma en timma tidigare... vilket följaktligen gjorde att alla mina planer för dagen kunde flyttas fram en timma. Muy bien! Nu har jag precis druckit en kopp chai-te med sojamjölk = GOOD STUFF. Suttit i djupsinniga funderingar över hur man kan sammanfatta mitt år som 25-åring. Planerat mitt världsherravälde. Funderat på middag till imorgon och hur fan jag ska frakta fikat till jobbet på bästa sätt på cykeln imorgon bitti.
Nu när jag tänker på det så har mitt 25:e levnadsår varit väldigt bra. 
- Vi köpte Drömlägenheten och flyttade in.
- Jag fick min dröm(plast)gran som inte ser ut som Satans toalettborste eller har lösa grenar utan är JÄTTETÄT och som gjorde att vår första jul i Drömmis blev ÄNNU mer perfekt än den skulle varit oavsett.
- Nyåret var en vinkväll deluxe, en avspänd historia här i Drömmis med ett gäng underbara människor.
- Vi skaffade en ny bil som är roligare att köra än den gamla tunga Saaben (R.I.P BRU).
- Jag har tagit tag i min körning och har gett mig fan på att ta körkort i år!
- Jag har frälsts av Skinny Bitch-rörelsen. (;
- Jag har äntligen samlat modet till att börja plugga och lyckats övertyga kommunen att stötta mig i det, mot tuffa odds.
- Och så har jag gått ut Dragon Age 1 & 2 på Xbox360. Det andra ett antal ggr. (Det är nog det viktigaste som hänt.)

2 kommentarer :

Jenny on 28 maj 2012 kl. 22:48 sa...

Några tips för frakt av tårta:
1. Lägg ihop tårtan på jobbet.
2. Dela marängbotten i 2 delar så är det lättare att ta med den och det kommer ändå inte synas när du lägger på gräddyoughurten och bären=)

Jessica on 28 maj 2012 kl. 23:05 sa...

Du kan det här! Tack för tipset:)♥

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos