torsdag 31 maj 2012

Farväl för den här gången, finaste Maj.

vid tangenterna: Jessica kl. 23:03
Jaaa, vi kör väl en BILDBOMB på det?☻
Utanför vår port står den här söta blomkrukan:)

Maj-koppen♥

Årets första lunch i hamnen med min prins.
På min fölsedag!☺

Balkongen.

En sömnpuff.

Nizze och busungar i bakgrunden.
På jobbet.

På väg till jobbet i skydd av mitt paraflax.

Balkongen med Puff.

Lite kalasgrejer + Inception till fyndpris. Endast goda ting!

Min fina och galet goda tårta som Jenny gjorde till mig.♥

Mer balkonghäng. Med den trogna följeslagaren: KOPP/MUGG MED TE.

Världens sötaste Lizzie.

Glad tjej i solen och värmen på väg till pendeln.

Mina nya joggies!

Ooooch balkonhäng - igen!:)

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos