tisdag 29 maj 2012

26 år (!)

vid tangenterna: Jessica kl. 22:35
Jag känner bara så mycket värme i hjärtat just nu att jag blir sådär fånigt känslosam. Jag har varit lite småhängig hela dagen och nu ikväll blev det att ligga och frysa och kämpa mot sömnen på soffan, så jag vet inte riktigt vad det är med mig. Men det har varit en fin dag trots det - jag har VÄRLDENS FINASTE kollegor, vänner (många av dem är både och) och familj och jag är så tacksam för varenda litet grattis, vare sig det är muntligt, i sång, på facebook, telefon eller sms. ♥
Jag fick den här presenten av Bzzy Bee (Bea J) på jobbet imorse. Ljuvliga tvålar (som luktar sådär som man vill att  det ska dofta när man öppnar linneskåpet, ni vet?), en lyckosten och en sååå gullig liten katt i trä! :D För att inte tala om den hjärtformade änglaburken i sig själv! Fina, fina Bea. Jag blev rörd.♥

Den här fick jag av min prins när han kom hem från jobbet♥ Han har valt ut blommorna och krukan själv och så har de arrangerat den i blomsteraffären - jag tycker han är så söt som väljer så fina färger.☺

Jag och katterna vaknade till när NynäsPosten trillade in genom brevinkastet vid fyra imorse - och sovrummet stod i lågor. Rent bildligt talat, alltså. Jag och Puff beundrade soluppgången en liten stund innan vi somnade om.
Klicka för större!
Imorgon är jag ledig och det ska bli underbart. Jag är så trött att jag inte vet vart jag ska ta vägen! Förhoppningsvis känner jag mig piggare efter en liten sovmorgon. Jag hoppas det, för jag vill gymma och träffa Jenny & ungarna.♥

Snipp snapp snut så var den 26:e fölsedagen slut.☺

1 kommentarer :

Elin on 30 maj 2012 kl. 09:20 sa...

Grattis grattis i efterskott Jessica! Såg dig inte på jobbet igår så det får bli en kommentar här istället. Låter som att du hade en fin dag! Kram på dig!

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos