fredag 25 maj 2012

Fun fun think about fun!

vid tangenterna: Jessica kl. 17:32
Jag shoppade loss ganska bra idag! Bästa fyndet var nog mina nya joggies (löpskor på svenska), Stadium hade specialerbjudande på dem så de gick bara loss på 699 bananer istället för 999. Yayyy! Ett till par löptights, två par solglasögon, ett gäng somriga toppar, en munkis samt - väl hemma i Nynäs igen - lite smink som behövdes fyllas på och SOLSKYDD! Det känns alltid lite högtidligt att köpa det. Det är som om det står för det riktiga startskottet för sommaren. Hihi.
  Jag köpte solskydd för läpparna också - jag är ju typ beroende av Försvarets hudsalva, men på sommaren är det inte så jäkla smart att använda det hela tiden eftersom det gör så att läpparna bokstavligt talat steks i solen. Inte så kul.
Idag blir det fredagsmys! Jag är fan taggad på pizza. Lite kolhydrater för att fira en lyckad shoppingrunda. Weeee!☺
Här är det ena paret solglajs, de här är från BikBok by Whitney Port. Retro:)
Sorry för bajsnödig pose.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos