måndag 14 maj 2012

Being the way you are is enough

vid tangenterna: Jessica kl. 13:57
På väg tillbaka hem efter att ha gymmat.

Lunch!
Hej buddies! Jag har saknat er i helgen! Och min statistik säger mig att ni har saknat mig liiite också, haha;)♥

Jag har hittat en ny fotoapp som jag kärat ner mig i idag. Men det är ett stort minus: Bilderna blir skitsmå = dålig kvalité. Bilderna ovan är i ursprungsstorlek. Say no more. Men det blir fina bilder till facebook och Instagram och så åtminstone. . .
Anyways. Den heter En man med en kamera (One man with a camera) och ni hittar den på Google Play Store HÄR. Den är gratis men man kan köpa till andra "kameror" för fler filter, jag lade 0,99 US dollar x2 på Polaroiden och Holga:n. Som sagt, bildkvalitén drar ner betyget och det stör mig när man inte kan anpassa sådant. Men annars: Rolig!

Jag väntar på ett mail. Det där mailet är typ det enda i mitt huvud these days. Jag börjar bli jävligt less på att vänta på det, men vad fan ska man göra? Att det "säkert" skulle komma idag är det senaste budet och den infon är från i torsdags. Jag blir inte förvånad om det inte gör det. Men jag börjar komma till den punkten när det inte är OK längre. Outhärdligt.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos