måndag 14 maj 2012

Får du också finnar när du börjar träna igen?

vid tangenterna: Jessica kl. 14:39
Det får i a f jag när jag börjar gymma igen efter ett längre uppehåll. Jag antar att det är för att svetten "puttar fram" all skit man har i porerna och då blir det finnarnas attack i plytet på en. Då brukar det vara dags att göra en liten ändring i rengöringsrutinen! 
Jag bytte ut min vanliga vardagsskrubb mot en mildare variant från samma märke, närmare bestämt Formula 10.0.6´s "Best face forward" och köpte dessutom Clearasil´s "Spot Clearing Pads" som jag använder varje morgon och kväll efter att jag tvättat ansiktet och innan jag smörjer in mig. De exfolierar och behandlar huden. Och det har bannemej gjort susen! Förvisso så måste ju invasionen ta slut förr eller senare, men det har inte uppstått några nya sedan jag ändrade min rutin.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos