torsdag 3 maj 2012

Bzzy bee

vid tangenterna: Jessica kl. 23:33
Åhh, den här dagen har varit bra! Frukost på balkongen, gymma, fixa lite hemma, ströva runt lite på stan, lagat god middag, bio-date med hjärtat... Vi såg The Avengers - i 2D! YESS! Haha. Den gick i 3D alla andra dagar utom just idag, så eftersom jag uppriktigt sagt tycker att 3D är det mest överskattade som någonsin tagits fram av filmindustrin så var detta dagen D för vår del.
Filmen var grym. Jag älskar Iron Man!♥ Och så är det så roligt att se "Jake Wyler" från min söndertittade Not another teen movie (se den inte med mig - jag säger skämten och skrattar åt dem innan de kommer) som Captain America. Vem kunde tro det när man såg den här scenen 2002? Heheheee.

Känner att jag är ganska mycket för trött för att skriva något mer seriöst än detta idag, så nu tänker jag nog skutta till sängen och ba zzzZzzzzZZZ bredvid Tobbis. Imorgon är det fredag! Tjohej! Truddeluttidoo.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos