onsdag 23 maj 2012

Onsdag 120523

vid tangenterna: Jessica kl. 18:13
Härliga tider råder!
Vad underbart det är när värmen kommer ändå, eller hur? Det känns som Gessles låt, ni vet "här kommer alla känslorna på en och samma gång" - SOMMAR! Det var SÅHÄR det kändes ja. Oh mamio.

Det var trevligt att se lönespecen den här månaden måste jag säga - det blir allt lite nya sommarkläder på fredag tror jag! Min plan är att ta mig till Handen och strosa runt lite. Senast jag åkte tåg själv var nog på allvar 2009. . . så det kan ju bli spännande! Hahah. Jag brukar försöka ta mig dit så tidigt som möjligt, gärna så att jag kommer dit tills alla butikerna öppnar. Då får man oftast gå i lugn och ro och behöver inte köa till provrummen.

Nu kom Tobbis hem, så nu ska jag sätta på lite te! PUSS!

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos