tisdag 22 maj 2012

Tell them how I hope they shine

vid tangenterna: Jessica kl. 11:19


God morgon buddies!
Sov som en baby inatt - Så. Jävla. Trött. Det har varit mycket på jobbet den senaste tiden - är det inte fulla och extrainsatta båtar så är det elever som ska läras upp och kräver engagemang och fokus, eller så är det båda alternativen. Sedan tror jag att beskedet från kommunen ang. min utbildning fick mig att släppa oron och ovissheten jag gått och burit på de senaste månaderna - och när jag väl kan slappna av så blir jag plötsligt väldigt trött. Dock så har jag massor med energi rent fysiskt - jag är verkligen inne i ett flow med träningen just nu. Galet taggad!:D:D

Idag är jag ledig och det känns jätteskönt. Jag ska ta en pw med min wimmie (Sofia) och i övrigt har jag just inga planer alls. Jo, jag ska försöka komma på någon kul middag så att Tobbis blir glad!:)

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos