tisdag 21 december 2010

Om inte vi får post idag så blir jag sur.

vid tangenterna: Jessica kl. 13:10
Hittills så har vi fått ett julkort. ETT. Fast jag vet att flera är på väg. Men när tänkte posten dela ut dem?? Det är väl taskigt att låta vissa sitta och tro att de är bortglömda och oälskade medan vissa andra får flera julkort om dagen? Hallååå?
Jag väntar på ett litet paket från e.l.f också, med några borstar, ett läppglans och en mineralfoundation. De har dock haft en helt sjuk belastning nu i december så jag är beredd på att det kanske inte kommer förrän efter jul. Men det skickades åtminstone förra veckan! Det viktigaste var dock att det förra paketet kom... ;) Där var jag ju ute i god tid i alla fall!

På tal om julkort så har jag några sena rackare som ska fixas nu, sedan är det mer kakor som står på schemat. 

2 kommentarer :

nathalie sa...

hahaha "Det är väl taskigt att låta vissa sitta och tro att de är bortglömda och oälskade " så rolig!! :D

ja juleklappen har kommit till jobbet. den ligger där å väntar på dig :D

Jenny on 21 december 2010 kl. 22:54 sa...

Julkort, det är väl en världslig sak, jag har fått flera 100 i min brevlåda;)

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos