lördag 17 september 2011

Fortfarande så tacksam på alla sätt och vis.

vid tangenterna: Jessica kl. 23:58
Jag sitter och läser gamla inlägg, från november-december. Det är så mysigt tycker jag! Jultider. Jag är alltid som lyckligast runt jul! :D Fast i år är nog ett undantag, hela den här hösten känns magisk sedan vi vann budgivningen på Drömlägenheten. I alla fall så hittade jag det här inlägget och blev påmind om hur fint livet är. Varje dag.
Eller, jag säger "påmind", fast det stämmer inte att inlägget i sig gör det. Jag tänker på det varje dag, fortfarande. Ändå. Hur ledsen jag var och hur underbart och helt tvärtom allt är nu. Och tacksamheten bara växer för varje dag den tanken slår mig. På något sätt är jag till och med tacksam över att jag mådde så dåligt så länge - det låter stört, jag vet, men hear me out - för det gör att jag känner så mycket större lycka nu.
Några av er som tittar in här regelbundet kanske suckar över mina femtioelvatusen bilder på mina tekoppar med varierande böcker eller magasin bredvid, och det är helt okej, men jag uppskattar verkligen de där små sakerna så himla mycket. Som att dricka riktigt jävla gott te från min Magic Tea Maker ur en blommig kopp.
Eller som att få flytta till min Drömlägenhet med mina Drömträgolv med min Drömprins. Det var liksom så fullständigt avlägset då för två år sedan.
Så ja, jag ville bara säga det. Jag är så tacksam och lycklig att jag önskar jag kunde paketera den känslan och dela ut den till er, för den är grym. Den bästa drogen.

PUSS!♥

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos