torsdag 1 september 2011

Men yes!:)

vid tangenterna: Jessica kl. 15:57
Det syns knappt nu, men jag har meckat med stilmallen till bloggen. Jag har mer specifikt uppdaterat mig från den gamla hederliga "Minima stretch" till "Simple", som i princip är densamma fast med lite mer valfrihet = precis vad jag önskade mig. Bara en sådan liten detalj att kunna ändra och förstora typsnittet till inläggsrubriken fanns liksom inte till det gamla.
En sak störde mig dock; runt bilderna så blev det en ram som inte gick att välja bort i malldesignern, så det var bara att börja googla skiten ur frågan och ge sig på html-koderna. Jag kan baserna i html, men så fort det blir snäppet mer avancerat så blir jag lite nervös. Det tog sin lilla tid med misslyckade kodningar (thank god för "förhandsgranska") men till slut hittade jag ironiskt nog tricket till att bli av med ramjäveln på ett blogginlägg som tipsade om hur man skapade en ram. Genom att göra tvärtom och ta bort lite text så blev det som jag ville. God bless the internet. Så nu är jag nöjd och glad för stunden. Yaaaay.=)

Jag vill ju bara ha det så simpelt som möjligt liksom. Men med personliga detaljer. That´s what I want - dudududu dudududuu - that´s what I need - dudududu dududuu.
Duktig tjej.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos