måndag 19 september 2011

Måndag; Ni vet vad som gäller...

vid tangenterna: Jessica kl. 22:52
HOLLYWOODFRUARNA!
Jag slutar inte fascineras över Gunillas psychooooo-beteende. Och jag lovar, hade hon kallat dottern för "lilla vän" på det där krävande sättet en gång till i dagens avsnitt så hade jag kastat en xbox-kontroll igenom skärmen (den låg nära till hands). Hahahaha, dotterns ögon och besvärade blick varenda gång hon inleder en av sina maniska monologer om hur fantastisk hon (Erika) är... Åh. Jag liiider varenda vecka.
Och sedan kommer Maria och så blir man glad bara av att höra hennes härliga röst. Haha. ♥ Maria! :D
Nu har ju tydligen Gunilla börjat blogga på treans hemsida också. De vill väl hålla henne där för hennes egen skull så att någon stackare på webredaktionen får sitta och filtrera alla kommentarer som lämnas.
Måste kolla in den, men det får bli imorgon. Nu är det läggis! GONATT mina kära!

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos