måndag 26 september 2011

Kostar skjortan?

vid tangenterna: Jessica kl. 16:20
Provade den här skjortan på Lindex idag och den är jättefin på. Jättebra passform, mjukt och mysigt material och bra längd, lite kortare än mina andra skjortor. Jag var sååå nära att låta den följa med hem, men den kostar 299 bananer och även om det knappast är någon förmögenhet så kände jag att jag blev lite snål. 300 spänn för en liten skjorta? Hmmmm. (När man kan köpa grejer till flytten/lägenheten.) Jag antar att det är flanelltyget som drar upp priset någon hundring.(?)
However; nu hittade jag en rabattkupong på 50 kr som gäller till på fredag, så då känns priset lite bättre. Hoppas bara att den finns kvar i rätt storlek när jag tittar in... Tur dock att jag inte köpte den och sedan kom hem och hittade kupongen; det vore min vanliga stil annars.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos