onsdag 15 december 2010

Vi gillar onsdagar.

vid tangenterna: Jessica kl. 17:21
Efter jobbet idag så knatade jag upp på stan för jag behövde fixa en sak till mamma som hon önskat sig och som jag ville komplettera hennes julklappar med. Vi ska till Nyköping på lördag och ha lite julmys, så hennes klappar måste vara klara då jue. Jag var iaf med om något så fantastiskt som detta: Jag hittade vad jag ville ha i den första butiken jag gick in i! SCOOOORE, som Tabby uttrycker det.
Kalasbra. Ibland har man flyt, helt enkelt.

Fyyyy vad det är kaaallt! Ajm dajjjing heer.
Idag är det onsdag = Bonde. Sista avsnittet idag, väl?! Sista valet åtminstone! Och sen lite Ally på det. Yessss.

1 kommentarer :

Systeryster on 15 december 2010 kl. 18:15 sa...

Jag hittade till mamma idag med, och till mormor, och till Inga-Lisa! De får samma sak=)

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos