måndag 20 december 2010

Skitapa

vid tangenterna: Jessica kl. 17:01
Vår kakao har blivit helt torr och klumpig, vilket jag inte tänkte på förrän jag rörde om i kladdkakssmeten nyss och tyckte att den var så ljus. Klumparna vägrade lösa upp sig. Arrrrgggghhhh. Jag visste att vi skulle köpt ny igår! Får se hur kakan blir nu. Kul att bjuda tjejorna (Lina, Mary, Malin  & Hanna kommer hit om två timmar ungefär) på  en blek kladdkaka med kakaoklumpar i.
Dessutom så tappade jag elvispen i golvet när jag skulle börja med småkakorna tidigare idag, så den dog. Jag försökte använda den ändå, men den lade mer krut på att låa sjukt mycket och högt och mindre på att faktiskt göra så att visparna snurrade. När den sedan efter några minuter började lukta bränt så gav jag upp och dödförklarade den.
Det är så givet på något sätt att allt ska haverera när man har mycket planerat. SÅ JÄVLA IRRITERANDE.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos