onsdag 22 december 2010

Jag vill ha rymligare säck, segare knäck, fetare fläsk från grisen

vid tangenterna: Jessica kl. 10:05
Ohhhh, imorgon är det dan före dan! Ihhhp!:):)

Dagens newsflash: Det är svårt att försöka hålla en diet när det nalkas jul. I synnerhet när man bakar och grejar.
Jag har några kilon jag vill bli av med för att känna mig bekväm, men som sagt: Det är svårt att hålla en diet i december. Om man inte har SUPERKARAKTÄR förstås, men det är också en bristvara hos mig i december, på samma sätt som russin är på Kvantum inför första advent. (tro mig)
Ändå så startar jag ändå hellre nu i december än i januari. Jag har ju lite fobi för det "typiska" ibland, t ex att inleda en diet i januari. Det känns så förutsägbart liksom.
Men nu får jag nog ändå säga att min diet får bestå av en hel del sidospår den här gången, inte bara utöver den självklara "vilodagen" Julafton, utan... ehhhmm... några fler. Haha. Men det är okej.
Efter mellandagarna styr vi upp oss igen.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos