fredag 17 december 2010

Gosimos

vid tangenterna: Jessica kl. 23:28
Har en så mysig känsla i kroppen. Kärlek, ni vet. Min kille är så fin och bäst. Han kan till och med pussa bort min sura min så att jag slutar vara irriterad över att mitt hår inte vill göra som jag vill när vi ska på kalas.
Jag älskar dig, min prins!


Vi har alltså varit på dubbelfölsedagskalas för Jonas (Tobbes bror) och Jacob (Tobbes kusin) hemma hos svärisarna. Det var som alltid mysigt och som bäddat för total matkoma. Anna-Lena gör vaniljcreme-fyllda saffransbullar som är så sjuuuuukt goda att jag skulle kunna korsa Sydpolen i bara stringtrosor för att få en (förutsatt att jag inte fryser ihjäl, vilket då troligen skulle bli fallet).
På vägen hem stannade vi till på Hamnis så att jag kunde skutta in och hämta mina två stora påsar Gotländsk Sommarblandning som pappa & Kerstin hade med sig hem från sin lilla Gotlandstripp tidigare i veckan, på mina order - och som tack för att vi matade Parre (fågeln) under tiden. Så nu har jag mitt älsklingste igen till frukosten imorgonbitti! Wihoooo! Helgen är räddad!;)
texten är hittad på tefrossa.se

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos