torsdag 16 december 2010

Inte direkt promenadväder

vid tangenterna: Jessica kl. 11:59
Hmm.
Jag vore tacksam om det har slutat snöa någotsånär vid 17-tiden när jag ska röra mig mot jobbet. Med tanke på hur det gick senast jag promenerade till jobbet i snö och blåst (aka dagen innan jag blev sjuk) så är jag inte direkt supertaggad. Fast tågen verkar gå som de ska än så länge, så jag kanske tar tåget till stationen istället...

Idag ska jag skriva julkort. Det blir inga egenpysslade julkort, till slut gav jag upp och så köpte vi den gamla vanliga färdiga sorten som man bara kluddar ner ens namn på. Pffft. Jag som hade sådana visioner! Nästa år, då jävlar ska jag vara ute i god tid med att leta efter pysselgrejer!

Hur fint är inte det här t ex??!
bild via google

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos