måndag 13 december 2010

Tipp tapp tipp tapp tippe-tippe-tipp tapp TIPP TIPP TAPP

vid tangenterna: Jessica kl. 23:22
Nu kryper den här tomten i säng. Den senaste timman har jag spenderat med att återskapa en av mina favoritsimmar från det första Sims i Sims 2 (jo, jag är medveten om hur nördig den meningen är). Jag hann inte mer än att just skapa simmen ifråga innan jag kände att det var läggdags. Det tar sin tid när man är petig... Och så blir jag galen på mig själv för att jag är FÖR petig - då slutar det alltid med att det blir samma ansikte på varenda gubbe. Det var betydligt enklare på den gamla goda tiden när man bara valde ett huvud... :D Och Sims 3 ska vi inte tala om - jag höll på i evigheter med ansiktsdragen där. Och ändå blev simmarna inte bra... Näe, tvåan är bäst! Kalla mig bakåtsträvande då, men jag tycker faktiskt det. 
Hoppas ni har haft en mysig Lucia. Jag kom på nu att jag hade ett inlägg i huvudet om just Lucia och gamla traditioner, men jag får ta det imorgon. Vare sig ni vill eller ej!;P
Gonatt! :)<3

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos