fredag 17 december 2010

Jingle bells swing and jingle bells ring

vid tangenterna: Jessica kl. 10:36
LÅT SEMESTERN BÖRJA! :D


Det verkar inte vilja bli riktigt ljust idag. Men vaaaad gör väl det - jag har semester! Lalalalaaa.
Dessutom var jag precis nere i tvättis för andra gången den här veckan - och på dörren till tvättstugan möttes jag av en underbar lapp från vår "fixnisse":
"Hej.
Vi har haft en hel del strul med tvättmaskinerna en längre tid nu.
Det är beställt två stycken nya maskiner som ska installeras inom kort."
YES! Hoppas de kommer till nästa vecka. Oavsett så kändes det lite lättare att bara kunna köra en maskin i taget nu, för jag vet att det åtminstone är nya grejer på g. Ohjäääh.

Katternas mission idag tycks vara att få mig att öppna balkongdörren åt dem så många ggr som möjligt. Båda två sitter med Puss in boots-ögon, oftast sitter Puff och typ trycker sig mot dörren medan han jamar uppfodrande och liksom bedjande medan Lizzie utövar sin intensiva ge-mig-vad-jag-vill-ha-blick lite bakom.
 Men det verkar vara lite för hög snö därute idag , för när jag väl öppnar dörren så sitter de bara och trängs i öppningen, glor på det vita med stora ögon och liksom vädrar sådär som Ferdinand under sin korkek i luften.
Muppar.
Glo, pet-pet, nos.
(bilden är från igår när Lizzie faktiskt vågade sig ut.)


0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos