måndag 4 oktober 2010

Underbara Måndag

vid tangenterna: Jessica kl. 11:07
Måndag efter jobbhelg. Kan inte säga det för många gånger: De är underbara, de måndagarna. 
Även om jag vaknar med svullna och rödsprängda ögon, vilket nästan alltid är fallet efter en helg på jobbet. Det brukar lägga sig till slut. Och det gör liksom inget - för det är MÅNDAG EFTER JOBBHELG. Mmmm.

Jag har precis druckit ur min andra kopp te, medan jag sprang runt och vattnade blommorna, fotograferade katterna, koppar och nyss nämnda blommor samt klottrade ner påminnelser i min kalender. Mina blommor på balkongen är inne på ett andra varv! Det knoppas och blommas förvånansvärt mycket därute.



Gaaaah, bilduppladdningen strular här på blogger. Den laddar liksom inte upp bilderna, det står bara och maler. DEt blir så omständigt då när bilderna först måste upp på flickr och sedan hit. Unnngh.

Om två timmar ska jag vara hos frissan, så det är kanske dags att fräscha till sig lite. Mitt hår är för övrigt så skitigt att det inte går att göra något med det. MEN det är ju att föredra att inte ha helt nytvättat hår när man ska bleka det, så jag står i valet och kvalet om hur jag ska lösa detta. Haha. Får dra på mig en fet mössa att gömma det med...
LATER!


0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos