måndag 18 oktober 2010

Måndag 101018

vid tangenterna: Jessica kl. 11:27

Repeat!
Jag hade ställt alarm på 07.30 imorse, en timma senare än jag brukar (börja snooza). Vaknar, tittar på klockan och får panik, helt övertygad om att jag hade försovit mig. Men när jag väl satt upp, med fötterna på det kalla golvet, så kom jag på att jag inte behövde gå upp riktigt än. Tur att jag kom på det DÅ åtminstone, och inte när jag stod och tvättade ansiktet.

Jahaaa, måndag igen. Måndag på en tråkvecka med jobbhelg. Inte ens tatueringstid att lysa upp veckan med, utan det dröjer till nästa. Buhuuu. Tror nog att Harry får följa med till jobbet idag; Halvblodsprinsen har ett lite väskvänligare format än Fenixorden.
Nu ska jag sminka mig... put my face on, så att säga. Tjing!

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos