onsdag 20 oktober 2010

MAKEUP MY DAY!

vid tangenterna: Jessica kl. 18:29
Yaaaay, paket! (igen) Happi happi happii hippo.

Innehållet i sin helhet:



Hihi, förpackningen är så tiny...

Alla dessa tre (ovanstående) var finare än jag hade förväntat mig, haha. Jag trodde att de skulle vara mer matta, men flera av dem skimrar ju! I synnerhet den övre färgen till höger på "Glam"-kvartetten gjorde mig glatt överraskad. "Punk Funk"-kvartetten ser också ganska "blaffig" och klumpig ut och görs inte alls rättvisa på hemsidan, men jag beställde den med tanken att det kan vara kul att ha lite skarpa färger om jag skulle känna för det någon gång. Så det var ju trevligt, trevligt.


Visar resten senare, nu ska vi äta tacolasagne! 

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos