fredag 8 oktober 2010

En diskret liten favorit i sminkväskan:

vid tangenterna: Jessica kl. 15:33



E.l.f´s Candy Shop Lip Gloss. Förpackningen är så söt, jag blir glad bara av att se på den. :) Candy Fix är min favorit, den ger ett fint ljusrosa skimmer till läpparna. Cherry Bomb beställde jag av misstag när jag egentligen skulle ha Frosting Fanatic, men det gör inget för den är fin den med. Fast det blir väldigt rött, vilket får mina små läppar att se ännu mindre ut, haha.
Dessutom smakar de som de luktar och heter!=)
Som tur är kom jag ihåg att lägga med en Frosting Fanatic i min senaste order, som jag går och väntar på. Bara ett drygt halvår eller så efter att jag råkade beställa Cherry Bomb. Bättre sent än aldrig!

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos