söndag 3 oktober 2010

Hösten/ Helgen/ Kärleken

vid tangenterna: Jessica kl. 22:33


1) Jag ÄLSKAR ljuset som är just nu. Så klart, skarpt och fint. Förlåtande.
2) Ser ni vad STOR och TJOCK Puff har blivit? Hahah. Moofi.
3) Och så ser ni min nya bostad - collegetröjan från Gina. Måste nog köpa minst en till, i en annan färg. Perfekt modell. Jäääh.

Nu är jobbhelgen över och jag är så glad, så glad. Den gick faktiskt relativt fort för att vara jobbhelg - men den tog inte mindre på krafterna. Håhåååjajaa.
Jag är nog faktiskt för trött för att spela sims nu, det är lite sent. Det blir nog sängen och Harry Potter istället.
Minst lika bra, faktiskt.

... det fick mig att tänka på att jag vill ha a) en ny säng (trots att jag älskar vår, jag tycker att ramen är så snygg... men 120 cm börjar kännas litet. I synnerhet nu när vi har en Puff som tar plats också, hah) och b) en snygg tapet att göra fondvägg av till väggen som sängen står vid. Mhmmm.
Och så vill jag till IKEA. Inom kort. Tobbe laddar mentalt redan.




0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos