tisdag 14 februari 2012

Värsta mysiga dagen

vid tangenterna: Jessica kl. 14:57
Jag har varit på stan och ätit lunch med världens finaste Sara. Det var härligt, vi skrattade massor och hennes lunchtimma gick alldeles för fort. Vi tänker väldigt lika, hon och jag. Det är skönt att bolla alla möjliga tankar med någon som förstår. Vi var överens om att det får bli en repris snart.
Träffade även en gammal klasskompis och barndomslekkamrat där, Frida. Det var som en frisk blast from the past! Hon är tillbaka i vår lilla stad efter 4 år i Lund. Jag tycker det är så fint på något sätt att många av de som som flydde staden för att plugga hittar hem igen. Dessutom tycker jag att det är bra rent egoistiskt sett, för det inspirerar mig till att ta tag i mina egna planer för studier! Det är bara det där med att sätta fingret på vad man vill bli när man blir stor och vilka vägar som kan leda en till det. . .

Efter att jag vinkat av Sara när hon återvände till jobbet (haha) så hamnade jag (som så ofta) på Hemtex. Jag skulle precis gå till kassan med några saker när jag kom på att jag fick en rabattcheck på 20% på ett köp som börjar gälla imorgon, så jag ställde tillbaka dem och planerar alltså en återkomst imorgon. Nu är jag värsta nervös att grejerna ska ta slut idag... vilket det inte är sådär JÄTTEstor risk för, för det var nyinkomna grejer, men ändå så är jag lite nervös. Haha.

Nu ska jag mecka lite med middagsförberedelser!:)
bild via weheartit

2 kommentarer :

Elin Sofia on 14 februari 2012 kl. 16:59 sa...

Åh, festligt! Visste inte att ni var homies. Fattar ju att ni var bekanta genom DG men inte att ni hängde. Sara och jag är gamla klasskompisar :) Hon är ju supergo!

Jessica on 19 februari 2012 kl. 23:14 sa...

Vi har inte umgåtts mer än på jobbet och DG-fester och så förut, men vi saknade varann så mycket nu när hon inte jobbar hos oss längre, så nu ska vi börja dejta!!;)

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos