lördag 4 februari 2012

Mello!

vid tangenterna: Jessica kl. 22:45
Vi flipprade fram till Mellobello efter att vi hade kollat på nya Fringe och Menthalist. Några snabba tankar bara:


Dead By April - Jag skäms. För det första låter den här låten exakt likadant som de andra jag (haft oturen) att genomlida höra med dem och för det andra är det så komiskt att de ses som något "alternativt" i Melodifestivalen när det i själva verket är precis samma massproducerade smörja som de klassiska poplåtarna (typ Afrodites låt) stämplas som.
Jag menar inte att låta som värsta prettot (jag menar, det kommer från tjejen som älskar Günther), men jag kände mig liksom lite antastad i örat av deras låt.

Loreen - Hon är så snygg med sitt mörka jättehår och tjocka lugg! Låten var den bästa i ett dåligt startfält.

Marie Serneholt - Jag hörde bara sammandraget av hennes låt, alltså inte hela, men DIREKT så kom jag att tänka på den här låten - jag menar, det ÄR den här låten!:



Men jag tycker Marie hade kunnat få gå till final enbart för mode-modet att uppträda i hennes fina glittriga kroppstrumpa!

Vad tyckte ni?
Nu har jag inte följt festivalen särskilt noga de senaste åren, men jag tycker att det känns som om de alltid lägger ganska lama låtar i den första deltävlingen...? Myko;P

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos